Mimo zabezpieczeń meble niestety ulegają również uszkodzeniu w czasie transportu i przeładunków w firmach kurierskich, dlatego prosimy o sprawdzanie przesyłek przy odbiorze lub w dniu odbioru.
UWAGA: Nie bierzemy żadnej odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe w czasie transportu produktów odbieranych z naszego magazynu przez przewoźników lub osoby trzecie przysyłane przez klienta.
2. Aby złożyć reklamację należy przesłać na adres kontakt@meblemakowski.pl dokumenty:
– skan lub zdjęcie dowodu zakupu (paragon lub faktura),
– zdjęcia wady lub uszkodzenia. W przypadku uszkodzenia mechanicznego należy przesłać zdjęcie opakowania.
– protokół szkody sporządzony przez kuriera dostarczającego przesyłkę w przypadku uszkodzeń mechanicznych.
3. W przypadku mebli, które były dostarczane do klienta naszym kurierem lub naszym transportem, uszkodzone przesyłki są odbierane przez naszego kuriera w ciągu 7 dni od zgłoszenia reklamacji. Termin odbioru jest ustalany w zależności od warunków przewozowych firmy kurierskiej.
Reklamacje jeśli jest to technicznie potrzebne są rozpatrywane w siedzibie sprzedawcy „Firma Makowski” ul. Dobryszycka 65 97-505 Blok Dobryszyce
4. Data przesłania dokumentów wymienionych w pkt2. oraz wadliwego towaru jest datą złożenia reklamacji.
5. Reklamacje są rozpatrywane w ciągu 14 dni.
6. Indywidualne ustawienia komputera i monitora Kupującego powodujące błędne lub zniekształcone wyświetlanie informacji o towarach (np. kolorów), nie mogą być podstawą reklamacji.